קידום ממומן היום נעשה בשיטת התשלום עבור הקלקה ,(PPC) או באנגלית PAY PER CLICK א. זהו מודל פרסום מקובל מאוד באינטרנט. גוגל עושה בו שימוש נרחב, אך לא רק, גם פייסבוק
ורשתות חברתיות אחרות מציעות שירותי פרסום במודל PPC. אבל כיצד בדיוק עבוד תשלום פר קליק
ואיך משתמשים בו לצורך מינוף ההכנסות, מכירות, לידים או כל יעד אחר?

ראשית כל בואו נתחיל מהיתרון של תשלום לפי הקלקה. ובכן היתרון הבולט של קידום ממומן
הוא היכולת להשיג תוצאות מידיות, זאת בניגוד לקידום ברשת החיפוש (SEO) בו הפקטורים המרקזיים לקידום הם השקה בתכנים מרובים, צבירת וותק, ועוד 254 פעולות שהרובוטים של גוגל מחשבים כשהם מדרגים את תוצאות החיפוש. בקידום אתרים PPC מודעות הפרסום שלכם מופיעות במנועי החיפוש או ברשתות החברתיות באופן מיידי לאחר שהגדרתם את מאפייני הקמפיין ושילמתם עבורו. כלומר התוצאות יכולות להגיע תוך דקות, זאת בהנחה שהגדרתם ואפיינתם נכון את הקמפיין. יתרון נוסף של קידום PPC הוא
שאינכם נדרשים לשלם עבור הופעת המודעה, התשלום הוא אינו על חשיפה למודעה אלא עבור הקלקה.
מודל זה מאפשר לעסקים לתכנן נכון את תקציב הפרסום שלהם במונחים של החזר השקעה.


ברמת העיקרון כל אחד יכול לבנות קמפיין תוך דקות (למרות שקמפיין מקצועי דורש מחקר וחשיבה)
ומייד לקבל חשיפה בקרב קהל הגולשים. אך אל תטעו לחשוב שזה מבטל את הצורך בשירותי קידום
אתרים. חש לדעת ולהבין בשיווק דיגיטלי על מנת לבנות נכון את הקמפיין הפרסומי ולקבל תמורה
איכותית עבור תקציב הקידום שלכם.



קידום מממומן בירושלים – כיצד זה עובד?

לצורך ההסבר נתמקד בהסבר על קידום ממומן בגוגל, זוהי אחת מהפלטפורמות החשובות ועקרונות ה
PPC שלה דומים גם לרשתות החברתיות.


השלב הראשון לצורך קידום ממומן בירושלים, סקר שוק הכולל, מחקר מילות מפתח, מידת התחרותיות בתחום, וניתוח המתחרים שלך, כאשר מדובר בסוכנות וותיקה וירושלמית אשר מכירה את ירושלים מכל זווית אפשרית, בדגש על הפן העיסקי, כבר יש לכם יתרון שלא ניתן ללמדו בשום קורס או חברת קידום ושיווק.
דבר נוסף הוא זמינות ותקשורת ללא פשרות!!!
לא עוד המתנות מיגעות במערכות לניתוב שיחות. אתה מוזמן להגיע לקפה אם אתה באזור כי אנחנו זמינים בשבילך עם יחס אישי לכל אורך הדרך.


קידום ממומן הפן הטכני

מילות המפתח. מילים, או ביטויים, אלו מבוססים על מונחי חיפוש אשר אנשים מחפשים במנוע החיפוש. בדרך כלל הביטוי הרלוונטי והפשוט ביותר יכלול בתוכו את נפחי החיפוש הגדולים ביותר, לדוגמה יש לכם עסק למכירת פרחים בירושלים, בוודאי תרצו לקדם ביטויים בסגנון ”משולחים פרחים בירושלים
“. אך מכיוון שאינכם היחידים שמבצעים משלוחי פרחים בירולשים, הדבר דורש מחקר יותר
מעמיק. המטרה של מילות המפתח היא לגרום לגוגל להציג את המודעה הרלוונטית לכל מי שמחפש את הביטוי הספציפי הזה בגוגל.

נשמע יחסית פשוט לקדם בשיטת ה PPC, אך הדבר קצת יותר מורכב. בוודאי אינכם היחידים אשר
מקדמים את אותם הביטויים, אחרי הכל אתם צריכים קידום כי זהו שוק תחרותי, ולכן גוגל מנהלת סוג
של מכירה פומבית לגבי שטחי הפרסום. אך במקביל גוגל גם מפעילה שיקולים אחרים ומתעדפת את
סדר המודעות עם שקלול של דירוג האתר. גם הצלחת הקמפיין משפיעה על תיעדוף המודעות בגוגל,
ככל שיותר יקליקו כך המודעה גם תזכה ליותר חשיפה.


PPC בירושלים הוא לא רק בתוצאות החיפוש

האפשרויות לקידום אתרים PPC הן רבות ואינן מסתכמות אך ורק בתוצאות החיפוש של גוגל. באתרים
רבים ישנם שטחי פרסום בהם גוגל מציבה באנרים, לרבות JERUSALEM POST, כל העיר, מקומון פרסומי לציבור החרדי וכו’ וכו’. אופן הפירסומים באתרים אלו יכולים להתבטא במודעות טקסט, תמונות וסרטונים, כולם במודל פרסום PPC.

רשתות חברתיות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ואחרות עובדות לפי מודל זה.
אם גם אתם נזקקים לקידום ממומן בירושלים, פנו לחברת SBMEDIA המתמחה בקידום ושיווק
דיגיטלי.